Προβολή νέων

Άνοδος στη 2η θέση στις ασφαλίσεις Ζωής και Υγείας για την ΝΝ Hellas!

 

 

Σε σταθερή ανοδική πορεία βρέθηκε η NN τη χρονιά που σε λίγο τελειώνει, αφού κατόρθωσε να ανέλθει στη δεύτερη θέση (17%) σε μερίδιο αγοράς στις ασφαλίσεις Ζωής και Υγείας. Αυτό ήταν ένα από τα μηνύματα τα οποία κοινοποίησε ο νέος Διευθυντής Marketing της Εταιρείας, κ. Christian Bohlke, σε εκπροσώπους του κλαδικού τύπου, στις πρώτες του δημόσιες τοποθετήσεις απ’ όταν ανέλαβε τα νέα του καθήκοντα τον Σεπτέμβριο του 2015.

Ο πρωτεργάτης και ενορχηστρωτής των επιτευγμάτων της εταιρείας, κα Σοφία Ρατσιάτου, ήταν σε θέση να μας δώσει τις λεπτομέρειες των νέων δραστηριοτήτων της ασφαλιστικής αλλά και των μελλοντικών σχεδιασμών. Η ΝΝ Ελλάδος παραμένει –μεσούσης της οικονομικής κρίσης– μια μονάδα με ιδιαίτερο ενδιαφέρον για το μητρικό ασφαλιστικό όμιλο αλλά και πρωτοπόρος μεταξύ των θυγατρικών του σε νέα projectστον τομέα της καινοτομίας και της ψηφιοποίησης. Πελάτες αλλά και συνεργάτες έχουν πλέον πρόσβαση σε όλα τα δεδομένα που αφορούν στην ασφάλισή τους ή τη συνεργασία τους. Μπορούν οι ίδιοι να προβούν σε πλήθος ενεργειών, με μοναδικούς περιορισμούς για τους πελάτες, το ύψος της κάλυψής τους και την υποβολή κάποιου claim, όπου απαιτείται η συνδρομή του ασφαλιστικού συμβούλου για προφανείς λόγους.

Η περαιτέρω βελτίωση δομών και διαδικασιών που κρίθηκαν απαραίτητες για την ενεργοποίηση των νέων portals, όπως είναι φυσικό αξιοποιείται και ωφελεί και το σύνολο του δικτύου agency της ΝΝ, όπως τόνισε η κα Ρατσιάτου. Μέσα στο 2015 η εταιρεία άνοιξε 8 νέα orange spots σε περιοχές της Αθήνας αλλά και μεγάλες επαρχιακές πόλεις, πάντα στη φιλοσοφία των ισόγειων σημείων εξυπηρέτησης πελατών από εξειδικευμένο ασφαλιστικό  σύμβουλο της ΝΝ.

Η δραστηριοποίηση στις direct πωλήσεις υπηρεσιών υγείας είναι άμεσος μελλοντικός στόχος, καθώς η εταιρεία θέλει να έχει παρουσία σε όλες τις πλατφόρμες πωλήσεων αλλά και οι σχετικές έρευνες που έχει πραγματοποιήσει δείχνουν ότι υπάρχει ακόμα μεγάλο αναξιοποίητο κομμάτι στη συγκεκριμένη αγορά. Στόχος των direct πωλήσεων θα είναι αποκλειστικά το νέο πελατολόγιο, καθώς όπως διευκρινίστηκε δεν επιδιώκεται μέσω αυτών το cross selling. Παράλληλα, στο πλαίσιο της πολυκαναλικότητας, άμεσα θα ξεκινήσει και η συνεργασία με λίγους και επιλεγμένους brokers που έχουν εμπειρία στην πώληση και υποστήριξη ασφαλιστικών προϊόντων υγείας.

Το πρόγραμμα NN Direct Health

Στο σχετικό δελτίο τύπου που εξέδωσε η Εταιρεία για τις direct πωλήσεις υπηρεσιών υγείας, αναφέρονται πιο συγκεριμένα τα εξής:

Η ΝΝ Ηellas, πιστή στο όραμα και στις αξίες της «νοιαζόμαστε, είμαστε ξεκάθαροι, δεσμευόμαστε», επενδύει σε νέες τεχνολογίες και εισάγει ένα direct κανάλι διανομής προϊόντων και υπηρεσιών. Πιο συγκεκριμένα, ο πελάτης μπορεί, ακολουθώντας ορισμένα απλά βήματα, να επιλέξει το πρόγραμμα NN Direct Health, ώστε να εξασφαλίσει την προστασία της υγείας του για τον ίδιο και την οικογένειά του, είτε μέσω της ιστοσελίδας nndirect.gr  είτε καλώντας στην ειδική τηλεφωνική γραμμή 800 100 60 60 και 210 950 60 60.

Βασικό χαρακτηριστικό του NN Direct Health είναι οι απλές διαδικασίες, τόσο για την απόκτησή του  όσο και στην παροχή εξυπηρέτησης σε όλη τη διάρκεια ισχύος του προγράμματος. Ο ενδιαφερόμενος ενημερώνεται ηλεκτρονικά για τα χαρακτηριστικά του προγράμματος, συμπληρώνει ηλεκτρονική αίτηση και έχει άμεση έκδοση ασφαλιστηρίου, χωρίς περιττά έγγραφα, μειώνοντας σημαντικά το περιβαλλοντικό αποτύπωμα της λειτουργίας της εταιρείας. Οι ασφαλισμένοι με το NN Direct Health απολαμβάνουν σύγχρονες και αξιόπιστες ιατρικές υπηρεσίες σε ένα δίκτυο 40 συνεργαζόμενων ιδιωτικών νοσοκομείων, το μεγαλύτερο στη χώρα. Επιπρόσθετα, για οποιοδήποτε έκτακτο περιστατικό προκύψει, παρέχεται η δυνατότητα επείγουσας μεταφοράς στο κατάλληλο νοσοκομείο σε συνεργασία με την Greek Flying Doctors. Επιπλέον, η NN Hellas, με στόχο τη διατήρηση της υγείας των ασφαλισμένων της, προσφέρει μέσω του NN Direct Health πλήρες Πρόγραμμα Πρωτοβάθμιας Φροντίδας & Πρόληψης, με μία σειρά από προνομιακές παροχές σε συνεργασία με το αναγνωρισμένο δίκτυο του Ομίλου της Βιοϊατρικής.

Πιο συγκεκριμένα, οι παροχές περιλαμβάνουν επισκέψεις σε ιατρούς, διαγνωστικές εξετάσεις καθώς και έναν ετήσιο προληπτικό έλεγχο. Το πρωτοποριακό πρόγραμμα NN Direct Health παρέχει 24ωρη τηλεφωνική εξυπηρέτηση 7 ημέρες την εβδομάδα, μέσω αυτοματοποιημένων διαδικασιών. Τέλος, η NN Hellas σχεδίασε μία ιδιαίτερα χρήσιμη εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα με άμεσα διαθέσιμες πληροφορίες για τον ασφαλισμένο.

Ο κ. Luis Miguel Gomez, CEO της NN Hellas, σχολίασε σχετικά: «Στην ΝΝ Hellas πιστεύουμε ότι όλοι οι Έλληνες πρέπει να έχουν πρόσβαση σε ολοκληρωμένες, ποιοτικές υπηρεσίες υγείας, όπου και αν βρίσκονται.  Πλήρως εναρμονισμένοι με τη στρατηγική του Ομίλου ΝΝ, αξιοποιούμε τη τεχνολογία και εγκαινιάζουμε ένα νέο κανάλι διάθεσης των προϊόντων μας. Με το NN Direct Health προσφέρουμε ένα direct πρόγραμμα ασφάλισης υγείας, με ποιοτικές παροχές και υπηρεσίες για όλη την οικογένεια, σε προσιτή τιμή, το οποίο μπορούν να αποκτήσουν οι πελάτες μας εύκολα και γρήγορα, αποκλειστικά μέσω τηλεφωνικής κλήσης ή online μέσω υπολογιστή, κινητού και tablet».

 

Πηγή : www.aagora.gr

« Επιστροφή στη λίστα νέων